tisdag 7 september 2010

Nu händer det grejer

Fast inte med mig då...

Men nu börjar brudarna i min föräldragrupp att förlösa. Varje dag man öppnar mailen så är det någon ny som åker in till förlossningen. Lina och Mathias har fått åka hem med sin lille Viktor. STORT GRATTIS till er!! Erika och Tomas ligger nu på BB med deras lilla Lily. STORT GRATTIS till er också!! Annika och Mattias är på G dom också. Jag vet inte mer än att igårkväll var det tight mellan värkarna och de skulle åka in på förlossningen. Får se om någon annan vet något mer sedan. Det är nämligen mammafika idag. Men vi blir nog inte så många :)

Undra när det är min tur :) Det är så sjukt spännande detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar