tisdag 28 september 2010

Inställd lunch och förlossning?

Skulle lunchat med Sofie på stan NU egentligen. Tidig Lunch. Jag vaknade av mig själv runt 10 och fick då ett Sms av henne att de skulle in på kontroll. Hon läcker. Haha. Hoppas verkligen det är fostervatten du läcker nu Sofie! Då är det inte långt kvar!! Hejja Hejja. Lunchen får bli lite senare istället, om hon nu vill gå omkring som en kran på stan:)

Utan att göra er nervösa kära läsare. Så känner jag mig lite konstig i magen. Ja. Jag känner mig lite orolig i magen och då ska jag berätta för er att jag har världens järnmage. Jag har aldrig varit dålig i magen i hela mitt liv i princip. Inte som jag kan minnas i alla fall, och självklart så fort någonting känns annorlunda så sitter jag här och tänker "tänk om det är förlossning på G?" "Tänk om det faktiskt är idag som det sker" Jag har fortfarande inte riktigt förstått att det faktiskt kan vara så. Det kan faktiskt vara idag som det sker. Herregud. Tänk om?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar