tisdag 28 september 2010

Kuddar

Idag när Magnus kom hem efter jobbet så gjorde han det han alltid gör. Han tar med sig reklamen som fortfarande ligger på dörrmattan för jag är så lat så jag inte flyttat den. Han tar av sig sin tröja och slänger sig sedan ner i soffan. Han slummar genom reklamen och när han är klar ska han "tittar på sina ögonlock lite". Men denna dagen var han lika snabbt uppe ur soffan igen.

Världens sötaste kuddar REA på Jysk. Oj oj oj. Det tog kanske 10 minuter innan Magnus var ute på Jysk från liggläget i soffan. Ni förstår. När Magnus vill shoppa gäller inga köpstopp inte! :) Klart jag inte tackar nej till dessa kuddar. De är ju helt bedårande och passade perfekt i bäddsoffan!!

Det är så gulligt att dom är tredimensionella. Jag bara älskar dom!
Tips till alla oss som så smått ska börja inreda bebisrum :)

1 kommentar:

  1. Vilka fina kuddar =)
    Gillar din blogg i allmänhet och är även med i goodiebag tävlingen =) min blogg är alfredsmor.blogg.se

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar