måndag 27 september 2010

Jag glömmer aldrig!

Jag glömmer av att jag måste uppdatera åtminstone några gånger per dag nu. Annars får jag SMS från alla möjliga håll och kanter "Föder du?" Och jag kan ju säga till alla att NEJ det gör jag inte.

Det händer inte nått här och ni kan slappna av, det kommer inte hända nått på ett tag. Det är lugnt och fint och harmoniskt i magen, och han hickar och leker och gosar, precis som innan. Han tänker inte komma ut än, han trivs superbra där inne.

Sen kan jag säga att jag LOVAR att ni kommer veta när det är dags. Förmodligen kommer tiden här hemma bli rätt långdragen eftersom jag tänker absolut inte åka in för tidigt för att sedan bli hemskickad. Jag tänker vara kvar här hemma tills Magnus skriker "NU MÅSTE VI ÅKA IN!!!" jag tänker sitta på min pilatesboll, rulla mina höfter och suck it up! helt enkelt.

Jag kommer ha tid över och jag kommer informera alla att det är på G. Här tror jag inte på dåliga Omen sånt där hysch hysch är ingenting för mig. Jag uppdaterar nog både blogg, och facebook när det är dags...Jag har ingen dator med till förlossningen så jag kan tyvärr inte blogga under själva förlossningen, men jag lovar att skriva både innan och efter! :) Min poäng är. Sluta fråga, ni behöver inte undra. Ni kommer märka när det är dags!!!

Jag kommer inte glömma av er!

3 kommentarer:

  1. Men va fan skärp dig, du har en iPhone!! du har absolut ingen udanflykt från att uppdatera live från förlossningen höhöhö ;)

    SvaraRadera
  2. Nej du har faktiskt rätt. Jag ska ta ett snap-shot när själva huvudet är på väg ut och uppdatera min facebook status med bilden och någon klätchig caption som... "Ut kommer han i alla fall, det är HUVUDsaken" eller "jag tror jag har HUVUDvärk"... för att jag har värkar liksom, plus ett huvud. HÖHÖHÖHÖHÖ... eller låter det töntigt kanske? Too much?

    SvaraRadera
  3. Nej jag tycker att det låter som en mycket bra idé. Men du måste uppdatera på bloggen också för jag har ju ingen facebook och jag vill inte känna mig utanför :P

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar