tisdag 28 september 2010

Önskelista

Magnus höll inte alls med om det där att bara för man går över tiden får man köpa en overall till den lille som vägrar komma ut. Nepp. Bestämt nej. Speciellt eftersom jag ändå inte skulle köpa overallen i den minsta storleken utan förmodligen i storlek 2-4 månader. Då är det inte ens någonting jag kan använda nu. Typiskt. Han gav mig däremot rätten att köpa någonting annat. Så jag får i alla fall shoppa någonting, bara inte en overall. Vad han har emot overaller det vet jag inte! Men nu är i alla fall overallen med på önskelistan. Garanterat. Tillsammans med världens sötaste hängslebyxor och en gosig Väst.


KappAhl


KappAhl


Ellos

Detta är alltså kläder jag hade tänkt mig för storlek 62-68 någonting. Alltså 2-6 månader typ. För tyvärr har vi så mycket kläder i storlek 56 så jag har helt köpstopp där. Buhu:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar