onsdag 29 september 2010

Erbjudande

Tävlingen med D.N.A är i full rulle. Alla kan vara med och tävla och reglerna är enkla. Om ni hittar någonting ni gillar i webbshoppen så passa på att fynda nu!! Från och med idag, fram till sista oktober, har mina läsare 25% rabatt på ALLT!!
Ni skriver bara in rabattkoden "BLOGG" när ni kommer till kassan så dras det automatiskt av. Så passa på att fynda allt till hus och garderob nu.

Själv har jag spanat in


Ugglemössa 145 kr


Ugglestrumpor 39 kr


Typiskt att Magnus har gett mig köpstopp. Jag får paniiiiik. Shoppa bebiskläder måste vara det enda roliga kvar att göra nu när väntan är olidlig!

4 kommentarer:

  1. Passa på att ta hand om dig själv, tills den lille kommer. Snart har du ett till liv att ta hand om och då kan det vara lite svårt att hitta tid för sådana simpla saker som att duscha. Du kommer att ha tid till att shoppa bebiskläder även när lillen har kommit! Hoppas du/ni inte behöver vänta allt för länge på honom. Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Ja men jag är trött på att ta hand om mig själv nu. Du födde 5 veckor för tidigt va? Jag förstår att du kanske känner så. Men jag har varit hemma i 2 månader nu, och bara väntat. Jag har tagit hand om mig själv tillräckligt tycker jag! :)

    SvaraRadera
  3. Det har du helt rätt i! Då tycker jag att vi säger åt den lille att bestämma sig för att mamma är bäst från utsidan och inte inne i magen. På utsidan finns det roligt bad, mysiga filtar och pappa! :)

    SvaraRadera
  4. Ja det där har du verkligen rätt i!! :)
    Nu får han bäst se till att komma!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar