torsdag 23 september 2010

Mammafika nr 4

Så då var det dags för mammafika igår igen. Gruppen blir bara större och större och våra magar likaså. Vi började föräldragruppen med 9 mammor, och även fast det var 2 mammor som inte kunde följa med denna gången så var vi ändå 10 mammor (och blivande mammor) med på fikat. Det är väl roligt att det blir så! Denna gång var även tillskottet William med och mamma Annika, det var roligt för det var längesen de kunde vara med på fikat. William var verkligen en superstilig liten snubbe. Vad man längtar när man ser alla andras små knyten ligga där och gosa sig.


Jag och sötaste Sofie (som jag snott korten från)
Fråga mig inte vad jag håller på med, ser ut som jag redan börjat profylax andas eller nått:)


Karin och Lina


Sara med Märta och Erika med Lilly



(Min mage i förgrunden) Annika, Jessica och en bekant till Jessica som slog sig ner under fikan. Alltid trevligt med nytt folk!! :)

Nu fick jag inget kort på Annika och Lille William. Men det kommer garanterat nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar