torsdag 30 september 2010

Ett starkt sug

Innan jag skulle somna igår fick jag ett starkt sug efter skagenröra i baguette. Så fruktansvärt starkt sug var det så det första jag sa till Magnus i morse var "jag vill ha skagenröra", det är nämligen det enda jag tänkt på så fort jag vaknat inatt också. Då är det ett väldigt starkt sug. Med tanke på hur mitt minne brukar vara, och hur disträ och virrig jag brukar vara. Att kunna hålla samma tanke i minnet i över 12 timmar, det är starkt. Men det var ju mat det gällde. Jag glömmer inte mat. Nä. Jag glömmer aldrig mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar