tisdag 28 september 2010

Ny Kategori!!!


Så mina kära bloggläsare.
Då var det dags för mig att presentera den nya roliga kategorin
Tävla hos Erika.
Ni vet att jag har haft lite fuffens för mig nu några dagar. Jag har nämligen märkt att mitt besökarantal vuxit varje dag som gått. Jag har därför velat ordna någonting roligt till just Er läsare för att ni ska trivas här hos mig :)

Det kommer därför nu i framtiden finnas möjlighet att delta i olika roliga tävlingar och vinna fina priser här på bloggen. Ni kommer även kunna vara med och testa lite olika fina produkter. Exakt vilka tävlingar eller exakt vad som kommer ske, tänker jag inte berätta nu.
Det blir små överraskningar under tidens gång.

Den första tävlingen kommer snart dyka upp här på bloggen!!
Jag tänker inte berätta om priset än men jag kan skvallra och säga att priset kommer från
Design And Art



Håll utkik! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar