onsdag 8 september 2010

Halv åtta hos mig

Jag gillar verkligen halv åtta hos mig. Det är en perfekt blandning av konstiga människor.
Men de 4 första programmen är ren plåååååga. Lillemor tittar upp i taket så fort hon sätter gaffeln i munnen. Hon får en död blick rakt upp och det stör mig så otroligt mycket. Jag vet att jag kan störa mig på småsaker ibland, men detta stör mig så mycket så jag måste blunda så fort Lillemor skulle ta en tugga. Fy Lillemor att du kan döda glädjen ur ett underbart program!

Tur att Lasse räddade allt med sin "kanonis" kommentar ungefär var 5 minut.

2 kommentarer:

  1. hahaha jag gjorde samma iakttagelse smo du på henne. varför äter hon så?

    och kanonis är ett av mina nya uttryck. måste lära mig att använda det. det ger allting en sån.. touch.

    SvaraRadera
  2. Ja jag menar det. Med kanonis kan man inte gå fel! Det passar i alla sammanhang! Jag har redan börjat öva in det. Jag vet inte varför hon äter så...det syns att hon verkligen funderar över hur smakerna dansar på hennes tunga, men det måste ju vara sjukt frustrerande att äta mat med en sån människa!!? Det är så störande så jag dör!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar