måndag 6 september 2010

Den där jädra BB-väskan

Jag förstår inte vad problemet är.
Jag förstår verkligen inte.
Det går inte.
Det händer ingenting.
Jag har tagit fram väskan nu, jag har valt ut vilken väska jag ska packa i.
Jag lade fram vissa saker som skulle packas på sängen.
Seeeeeeen var jag tvungen att äta.
Sakerna på sängen blev bortplockade igen när jag skulle sova. Ingenting hamnade i väskan.

Jag har hållt på sådär nu i flera veckor.

Jag vet inte varför det är så svårt för mig att packa en väska?
Jag hatar att inte ha väskan färdigpackad, för jag drömmer massa hemska "shit jag glömde packa allt" drömmar. Ändå blir det bara inte av att jag packar väskan!

Nu står väskan fortfarande där inne, och har gjort det i flera veckor nu, tom, och bara väntar på mig. Jag hatar väskan! Jag vill inte packa väskan. Varför??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar