söndag 5 september 2010

Finbesök i Örebro

Idag har vi haft finbesök från Skövde. Emmelie (Syster) och Jonathan (Systers pojkvän) var här och tittade på lägenheten. Emmelie hade visserligen redan sett lägenheten när hon var här på babyshowern, men hon försökte nog att inte titta för mycket på den då.
Först var vi på IKEA. Jag och Magnus köpte kaktusar till köksfönstret, dom var riktigt fräcka tyckte jag, vi köpte också 1 kilo gelehallon för 10 kronor, perfa.


Sen gick vi och åt på Mariebergs köpcenter, sedan åkte vi hit och fikade och bara snackade skit. Det var så skönt. Att kunna prata sådär öppet, som man verkligen bara kan med familj och barndomsvänner. Du är så bra att prata med Emmelie! Jag beundrar dig! Vi satt hur länge som helst och bara pratade om allt möjligt. Det var jättemysigt!
Jag fick en supersöt mössa och små tossor till lillen, tack för det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar