måndag 27 september 2010

Ett foto i timmen


Jag vill tipsa om den jätteroliga idén Ett Foto i Timmen. Alla som bloggar kan vara med. Man skall alltså dokumentera sin dag med 1 foto i timmen och lägga upp det på bloggen. Exempelvis klockan 09.11, 10.11, 11.11.... Ja ni förstår. Ta ett kort, skriv en liten caption. Gör ett kollage. Posta på bloggen och även på Ett foto i Timmens hemsida som jag länkade där uppe. Det är speciella datum, så alla som är med gör det samtidigt. Jag kommer absolut hänga på detta och tycker det verkar riktigt roligt.

Nästa tillfälle är 4 Oktober.
Det blir en perfekt dag. Jag och Magnus firar 2 år. Jag ska till Barnmorskan.
Förhoppningsvis göra hinnesvepning den dagen också om det inte kommit igång av sig själv.
Det kan bli rätt roliga kort :P

Ska ni följa på? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar