onsdag 15 september 2010

Följa John

Det blev ingen byrå, och ingen bäddsoffa, och ingenting av det vi skulle ha. Men det blev en sko/bänk möbel till hallen istället. Spontant och bra. Sen blev det pyssel för över 500 kronor, weeee nu har jag att göra:)


När jag kom hem skulle jag gå till affären och köpa smör och lite annat gott. Elsa ville gå ut så jag släppte ut henne. Det var mörkt och lite läskigt att gå själv tyckte jag, men det var det inte, för Elsa följde mig hela vägen till affären. Sedan stod hon utanför och väntade. Och när jag kom ut och hade handlat, ja då följde hon mig hela vägen tillbaka hem igen. Hon ville inte gå in än, så jag gick in utan henne, men tackade för gott sällskap. Efter 1 timme ungefär så hoppade Elsa upp och satte sig vid fönstret, så då öppnade vi fönstret och släppte in henne. Det är så skönt när man slipper gå ut och kolla om hon vill in, hon är väldigt bra på att visa det själv nu för tiden. Hon har lärt sig att klättra på cyklarna ända upp till fönstret. Smart katt!

Nu har jag och Magnus pysslat hela natten. Magnus som inte ens kan vara vaken till 00, har varit vaken till klockan 2 bara för att pyssla. Inte ens av tvång, utan fri vilja. Myyyys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar