fredag 10 september 2010

Idag kniper jag!!!

Idag gör jag inte mycket kan jag säga er.
Jag sitter mest här vid datorn och kniiiiiiper nu.
Idag får det inte ske!!
Jag vaknade med en värk i ryggen, helvete!
Börjar värkarna idag, så blir det bebis imorgon förmodligen.
Vad är det för datum imorgon?
Jo det enda datumet på hela året som jag vägrar föda barn.
Elfte september. Det går inte att säga det utan att man får dålig feeling.
Det mest negativa datumet som finns i vår nutid.
Jag vill inte vill inte vill inte föda imorgon.

Jag kommer säkert föda imorgon.

4 kommentarer:

  1. En liten fråga bara, varför är det negativt för dig att föda då? bara för att USA blev anfallet? det finns andra länder som råkar ut för katastrofer varje dag så tänker man så är nog alla dagar dåliga att föda på...

    SvaraRadera
  2. Det har ju ingenting med vad det var som inträffade att göra. Det har med att datumet är stämplat. Allt hemskt som händer i världen har inte ett datum kopplat till sig. Jag vet väl att det händer saker hela tiden som är fruktansvärda, men man säger inte terrorattacken mot world trade center, man säger 11 september attacken, eller bara 11 september. Förstår du vad jag menar då?

    SvaraRadera
  3. Så jag menar alltså att jag tycker det finns mycket hemskare katastrofer som hänt världen, men dom är inte sammankopplade med ett datum. Ja jag hoppas du förstår skillnaden:)

    SvaraRadera
  4. kniiip kvinna kniiip själv blöder ja =) ps...ses på förlossningen i morgon då ds..o du stjärnan kommer dyka upp =)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar