fredag 17 september 2010

Hallonbladste

Det skadar ju inte att prova! Idag var jag och köpte ett hekto. Jag gillar inte te men jag skulle kunna dricka vad som helst bara det får igång förlossningen. Det sägs nämligen att just detta teet ska hjälpa till att starta sammandragningar i magen, och kan snabba på så förlossningen kommer igång. Det är säkert bluff och båg. Men vad spelar det för roll? Detta teet gör i alla fall att ett speciellt hormon sprids i kroppen, detta hormon får man även när man är förälskad, har samlag eller ammar. Det är ett må bra hormon. Det är ju aldrig fel. Så nu kör vi. Hallonblandste 2 gånger per dag. Så får vi se om man mår något bättre av det :)

2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar