tisdag 14 september 2010

Nya Soffan

Idag kom den nya soffan. Den ser nästan precis likadan ut som vår gamla, bara att den är BAOTA stor. Jag minns när vi beställde den. Då tänkte jag. "Shit, då kommer det inte vara lång tid kvar" och nu är den här, och nu är det verkligen inte lång tid kvar. Jag hade till och med tänkt att jag kanske skulle hunnit föda innan soffan kom. Sån tur hade man ju inte. Men jag håller tummarna. Dagen är inte över. Nu ska vi snart till barnmorskan, sen ska vi till jysk och köpa bäddsoffa, till IKEA och köpa byrå och sen till en pysselaffär för att köpa diverse knep och knåp jag kan sysselsätta mig med under veckan. Hörs ikväll!!


1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar