onsdag 29 september 2010

Tävling


*************************************************

"Jag tävlar hos Erika om ett halsband från D.N.A"

**************************************************

Jag har nu fått möjligheten att anordna en tävling i samarbete med D.N.A.
D.N.A-Design and Art är en butik med ett noga utvalt sortiment av Nordisk Design och unikt konsthantverk för dig och ditt hem. De finns både på Korsgatan 2 i Göteborg och på www.designandart.se .

Priset i denna tävling är det vackra halsbandet på bilden Ovan.
Halsbandet är designat av Ela Que.
Långt silverpläterat halsband med blålila sötvattenspärlor!
Värde 295 kr.



Tävlingsregler
Att tävla är enkelt och alla kan vara med i tävlingen.
Öka dina chanser genom att skaffa dig fler lotter.
Tävlingen avslutas den 12 oktober.

För att få 1 lott: Skriv i en kommentar till detta inlägg tillsammans med ditt namn och E-post, vilken produkt på www.designandart.se som är just din favorit!

För att få 3 lotter: Gör sakerna ovan + Gilla D.N.A på facebook. Sedan lämna en kommentar till detta inlägg med ditt fullständiga namn och E-post.

För att få 5 lotter: Gör alla saker ovan + Kopiera bilden och den kursiva texten under bilden och publicera detta i din blogg. Sedan lämna en kommentar till detta inlägg där du länkar till din Blogg och lämna även namn och E-post.

För att få 7 lotter: Gör alla saker ovan + Gå in och titta på D.N.A.s blogg. http://dnadesignandart.blogspot.com/. I samma inlägg som du publicerar om denna tävlingen på din blogg länkar du även till D.N.A.s blogg. Sedan lämna en kommentar till detta inlägg där du länkar din blogg och lämna även namn och E-post.


Jag ger dig dina lottnummer när jag har granskat din kommentar.
När tävlingen avslutas den 12 oktober dras ett nummer slumpvis och vinnaren får priset skickat hem i brevlådan!!

Lycka till!!

22 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar! =)

    Jag gillar verkligen de långa örhängena med silverspets, skulle vara grymt snyggt ihop med en lång vit tunika!

    (självklart har jag gillat på Facebook också!)

    Lycka till med ruvningen!

    SvaraRadera
  2. Hej Erika.
    Vad roligt att du vill vara med och tävla! Du måste lämna fullt namn och E-post också. Om du inte vill göra det öppet här, kan du skicka ett mail till Erikawilhelmsson@hotmail.com. Lycka till!! :)

    SvaraRadera
  3. Jo men visst, Erika Funke erika.funke(@)gmail.com

    =)

    SvaraRadera
  4. Tjo ho för tävlingar, I love it=)
    Jag gillade traktorerna för barn, vet att William skulle älska dom när han blir lite större.
    Ska gå in på FB så jag får fler lotter också=)
    Annika Granberg
    pbv_pbv@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med och tävla!
    Jag tycker bäst om ringen: Ring Siljan svart.
    /Annie Söderqvist
    annie.soderqvist@spray.se

    SvaraRadera
  6. Mange är med och tävlar!
    Har gillat på fb, gillar Bricka Starke Staffan.
    Vinstmailet kan du skicka till magnus.walther@live.se

    SvaraRadera
  7. Jag är med och tävlar! HAr gilalt på facebook och min favorit är "strumpjäkeln":

    http://shoppa.designandart.se/product_info.php?cPath=26_42&products_id=1166&bp=

    /

    rosemarie

    youshi_girl@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Leopardväskan tyckte jag var kul
    inger@optimalmedia.se

    SvaraRadera
  9. Hej Erika! jag vill också tävla!
    Håller helt med Mange. Brickan Starke Staffan var ju störtskön! Men självfallet fanns mkt snyggt. Ska nog shoppa lite =)
    lina.mattsson@hotmail.com
    Stor Kram!

    SvaraRadera
  10. Så nu fick jag äntligen tummen ur och är med och tävlar. Min favorit är Sandra Parras maffiga silverring och jag har gillat på facebook =)

    emelie.85@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är med och tävlar, med fullt antal lotter:

    1 lott: Min favorit är "Silverarmband med bricka" - PÄRLA Anna Djurberg

    3 lotter: Jag gillar på facebook; Annika Nilsson

    5 lotter: Jag har länkat; http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/noonewantsforever-12-oktober.html

    7 lotter: Jag länkade till bloggen i samma inlägg som ovan :)

    Kram Annika
    http://nilssonpettersson.blogg.se
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  12. jag vill självklart va med och tävla om detta supersnygga halsband. är faktiskt just detta halsband som är min favvis på shoppen.

    jag vill deltaga med 7 st lotter.. jue mer lotter jue större chans att vinna :)

    gillar på facebook: där heter jag johanna hellberg

    här har jag länkat om både tävlingen och bloggen: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/october/halsband.html#comment

    johanna.hellberg@hotmail.com
    johannaspratstund.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Jag har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/october/halsband-1210.html

    SvaraRadera
  14. Hejsan, jag vill också vara med och tävla. En av mina favoriter är den trevliga kudden "Rättvik".
    Deltar med 1 lott.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej, jag tar gärna en lott. Jag gillade bla "Ängel på stenfot". Så nu håller jag tummarna för det jättefina halsbandet.
    Ha de gott.

    koltrast5@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Klart att jag är med och tävlar! Har gillat på FB!
    Min favorit är T-tröja stumpjäkeln!

    *håller tummarna*

    KRAM

    elin_pumaior86@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Mysig mössa - smutsrosa, 100% akryl. Har även gillat på fejjan. 3 lotter - Ja tack!!

    Anders Walther
    anderswalter78@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. anderswalther78@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är med såklart! Har inte facebook men länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/halsband-1210.html

    Hoppas på tur!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. 1 lott: vill vara med. favoriten är "Byxa molnvåg"
    3 lotter: gillar på fb, Josefine Andersson min mail: fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag gillar väskhängaren. Har spanat på såna ett tag men inte köpt.

    Har ingen FB.

    Har länkat till tävling, DNA och blogg:

    http://evamar.blogg.se/2010/october/halsband-12-okt.html

    Hur många lotter blev det?

    PS. Jag mailar dig med namn och mailadress.

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med och tävlar. Min favoritprodukt är Maffig silverring

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar