lördag 4 september 2010

Detta med kläder

Jag har ett dilemma. Jag har ingenting att ha på mig. Jag har 2 tröjor och 1 par byxor som fortfarande passar mig bra. Resten sitter väl, ja låt oss säga sisådär.

Tröjan köpte jag i vecka 22 och tänkte "jag lär väl inte bli mycket större än såhär? jag är ju enorm!!! Denna kommer jag kunna ha under hela graviditeten"

Idag ser tröjan ut såhär. Byxorna ska vi inte ens snacka om. De fick jag inte ens på mig över vaderna. Det är härligt detta! Tyvärr så har det gått alldeles för lång tid för att gå och shoppa. Jag tänker inte köpa mammakläder nu. Det är ju bara 3 veckor kvar. Sen ska jag ju börja kämpa bort all denna överblivna vikt. Så vad gör man?

7 kommentarer:

  1. jaaa du...jag hade oxa ett par byxer i slutet som var favvvoritet. :)

    SvaraRadera
  2. Ja men mina är inga favoriter. De är dom enda som passar. haha. Jag har inte så mkt mer val:)

    SvaraRadera
  3. haha, det måste gömma sig en riktigt lång och ståtlig en där inne!

    SvaraRadera
  4. Lisa: Hoppas hellre på en kort och tanig.. Känns som jag föredrar det :) Sen får han gärna växa te sig..Efter han är ute. =)

    SvaraRadera
  5. haha snyggt =) man tror man e så smärt =) men du e fiiin jätte fin tänk så !!!!kraaam

    SvaraRadera
  6. oj, bara 3 veckor kvar, hoppas allt är bra lilla kusin :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar