torsdag 23 september 2010

Den 23!!!


3 datum har klingat i våra huvuden de senaste 9 månaderna. Den 14, eftersom jag på nått konstigt sätt drömt om detta datum sedan start, varför? det vet man inte. Den 26, eftersom det är vårt beräknade förlossningsdatum. Sen självklart IDAG, den 23, för idag har ju Magnus förutspått eller hoppats kan man väl säga på att förlossningen skulle sätta igång. Den 23 efter klockan 16 har Magnus viskat till magen gång på gång, så fort han får chansen. Det skulle passa jättebra nu lilla vän för Pappa är ledig i 3 dagar, viskas det och på nått sätt har det känts som att det kanske faktiskt har lyssnats på oss där inne. Men inte nu längre. Inga framsteg. Det är lugnet själv i magen. Det blir ingen förlossning idag. Vi möts inte på förlossningen vid 16 Magnus (Vilket var det sista han sa innan han gick till jobbet i morse). Jag kan inte hjälpa det, men han har det helt enkelt för gött inne i magga å han vill stanna:( Snart ska jag ut och gå en lång promenad och sen ska jag möta upp Sofie på stan för att inhandla det sista som behövs innan bebis.

2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar