fredag 17 september 2010

Önskelista


Ännu en sak inför julens önskelista. Det är bra att komma ihåg detta, så jag skriver det i bloggen redan nu, så kan jag gå tillbaka och se det sen :)

Man kan ju inte vara mamma utan att ha en symaskin. Nu är det svindyrt ju. Men jag blir precis lika glad över en begagnad. Sånt där skiter jag i :) Jag kanske hittar någon billig själv. Men jag ville ändå skriva upp det, så det finns med på önskelistan, så jag inte glömmer bort det som jag alltid brukar göra.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en symaskin! Ska nog önska mig en i julklapp. Räcker om jag kan sy raksöm och sicksack så man kan lägga upp saker och laga saker. Då finns det relativt billiga maskiner att komma över - framförallt begagnade.

    SvaraRadera
  2. Ja men jag sökte på blocket och det fanns ju bara sånna där som ser ut att funnits med på titanic. Svarta stora klossar i massiv järn typ :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar