söndag 15 maj 2011

Bebisrumpa

Badcape från ImseVimse
Vi är sjuka jag och Wille. Uschiamej för förkylningar. Jag trodde vi äntligen skulle slippa dom nu när det börjar bli varmare, men icke. Typiskt nu när man äntligen ville börja starta om på nytt med träning och så. Men sånt är livet, alldeles för ofta tyvärr. Så jag får helt enkelt lägga om kosten imorgon, och så får träningen komma lite efter. Hur som helst. När Wille är sjuk är han väldigt grinig, vem är inte det? och det som alltid funkar när Wille är grinig är badkaret. Så idag har vi badat tillsammans riktigt länge och det var jättemysigt. Vi har läst böcker i badet som tål vatten, vi har lekt med shampoflaskan, vi har skvätt vatten och vi har råkat doppa huvudet några gånger. Inget märkvärdigt säger Wille. :) Idag har varit en riktigt mysig dag, trots rinniga näsor och halsont. Sedan måste jag påpeka att bebisrumpor är ta mig tusan det gosigaste som finns!!!

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar