måndag 23 maj 2011

30% på Alla Belladots

 Läs Noga!!

Veckans Erbjudande
Det blir  Vuxenshoppen.se som kickstartar veckans Erbjudande. Vuxenshoppen har sänkt sina priser med 30% på alla Belladots (Förutom Bodil blå som är 50%). De snygga och populära vuxenleksakerna! Belladot tog hem priset som "Årets Våghals" i tävlingen Svenska Designpriset och dessa behöver man absolut inte skämmas över att äga. Allt med Belladots är vackert. Titta bara förpackningarna.

30% på Alla Belladots (Förutom Bodil blå som är 50%)
 Erbjudandet gäller t.o.m Söndag 29/5.
Gå till Erbjudandet

Hemligt Paket  för 1 krona
Det bästa av allt är att just nu har Vuxenshoppen.se en extra överraskning till er som shoppar hos dom. Ni får ett hemligt paket för endast 1 krona! Värdet på produkten i paketet är mellan 50-150 kr. Så när ni ändå utnyttjar erbjudandet se till att inte glömma att köpa ert hemliga paket också! :)

Valfritt pris ur Goodiebagen
Några av er kommer även ha chans att vinna extra priser ur Goodiebagen!

1 valfritt pris ur Goodiebagen: Den första personen som utnyttjar erbjudandet.
1 valfritt pris ur Goodiebagen:
Personen som handlar för mest.
1 valfritt pris ur Goodiebagen:
En slumpvis utvald vinnare av er som utnyttjar erbjudandet.



OBS!!
För att ha chans att vinna priser ur Goodiebagen se till att skriva i övrigt-rutan i kassan "Jag utnyttjar erbjudandet från Erikas blogg". Eller något annat så dom förstår att ni kommer från mig! Detta är för jag ska veta vilka vinnarna blev.
För att kunna vara med och tävla om Goodiebagpriserna måste du först anmäla dig till Goodiebagen. Självklart får du utnyttja erbjudandet utan att anmäla dig till Goodiebagen. Men då tävlar du inte om dessa extra priser.

Summering
Ni utnyttjar alltså erbjudandet och får dom otroligt läckra Belladotsen 30% billigare, ni får ett hemligt paket värde 50-150 kr för endast 1 krona och ni har även chans att vinna extra presenter ur Goodiebagen. Vad väntar ni på? :) Gå till erbjudandet!

Jag vill tacka Vuxenshoppen.se som har gett mig och mina läsare detta otroliga erbjudande! Vuxenshoppen.se har allt du kan tänka dig för en romantisk kväll. Jag och Magnus har blivit speciellt frälsta i deras 52 weeks of romance. Sånt behövs verkligen nu när man blivit småbarnsföräldrar. Någonting extra för att öka romantiken i förhållandet igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar