torsdag 12 maj 2011

Bloggtrubbel och Vårruset

Idag har det varit trassel med bloggen. Det har inte gått att skriva någonting alls och jag vet att vissa har haft problem att kommentera. Tråkigt när det händer men det brukar ju inte hända så ofta med blogspot så det är ju skönt det.

Nu börjar jag nästan bli lite nervös inför loppet. De är rätt så mycket som ska klaffa. Det har ju blivit trubbel med folk som hoppat av laget, plus att Magnus ska jobba så jag har ingen barnvakt förrän klockan 18 och jag ska åka till vårruset redan nu kl 17 så jag måste ta med Wille i vagnen och ja det känns lite stressigt. Men allt kan man inte planera för så nu kör vi ändå! Det kommer säkert bli jätteroligt.

Vi hörs efter loppet!!
Är det några fler som ska springa så vi ses där?

6 kommentarer:

  1. Hoppas att min kommentar kom fram i målinlägget.. annars blir jag ju ledsen.. Fast jag kommer i och för sig ihåg mitt lösenord.. :)

    Lycka till idag.. jag tror att det kommer att gå toppen..
    Du vet göteborgsvarvet nästa.. :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra på Vårruset!!

    Vilken fin och trevlig blogg du har!!

    SvaraRadera
  3. jag ska vara med en sprintävling som heter Blodomloppet i uppsala den sista maj :) de ska bli kul!
    jag önskar dig lycka till! ^^

    SvaraRadera
  4. Är det vårruset i HGB som du ska springa på?
    Mannens kollegor ska springa och vi har blivit bjudna ner till vätskedepån där det kommer bjudas på starkt, hehe. Vi får väl se om vi masar oss ner där.
    Lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  5. kul att det gick bra till slut iaf.. jag kommenterade på förra inlägget men det verkar inte ha kommit fram.. ???
    tänkte kolla så min kommentar i målinlägget har kommit fram?? med tanke på bloggstrulet??
    om det inte har kommit fram blir man ju lite ledsen..
    jag kommer dock ihåg mitt lösenord..

    sen tänkte jag säga att det inte går att komma åt sidan med alla vinnare..

    kramar alexandra

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar