måndag 23 maj 2011

GI meny dag 8 och planering


Hej alla. Bästa natten hittils. Wille somnade kl 20.00 vaknade kl 04.30 åt 300 ml, somnade om och vaknade för dagen kl 10.15. Det kallar jag världens bästa bebis de! :) Idag är jag alltså väldigt utsövd! Vi hade tänkt åka ut till Kumla och grilla vid 10, det var avslutning med babysången. Men vi försov oss. Tänk vad underbart att man kan försova sig när man har bebis :)

Senare idag ska jag ut och ta en promenad tillsammans med Mikaela. Hon är gravid och har väl ca 6.5 vecka kvar nu om jag inte missminner mig. Så jag börjar sakta bli så där smånervös för hennes skull och lite avundsjuk faktiskt. Jag vill också uppleva den där otroligt underbara känslan igen! :) Men det kommer jag få göra förhoppningsvis. Väntar lite till bara.

Senare ikväll ska jag och Magnus gå och jogga på udden som vi gjorde sist. Köra vartannat varv medan Wille sover i vagnen. Sist fixade jag inte ens ett varv utan att jag höll på att dö, det var 700 meter. Nu springer jag 2.5 km "utan problem". Så det ska bli roligt att se hur många varv jag orkar. Vi ska alltså springa allt vad vi har tills vi möter den andra, sen byta så man får promenera och om och om igen.

Om någon timme kommer Veckans Erbjudande och Veckans fynd publiceras på bloggen. Sedan kommer jag även ge er ett smakprov på vilket blir veckans fynd nästa vecka så ni kan planera :) Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar