söndag 15 maj 2011

Kan du säga Mamma?




Nu har Wille börjat Mamma sig fram i livet. Jo ni förstår han har märkt att säger man Mamma, då händer det saker. Jag kan nämligen inte annat än att bli alldeles superglad så fort Wille säger Mamma så jag vill bara plocka upp honom och säga "jaaaa. Mamma är här!!!" Men det kanske inte är så bra att lära honom vid det :) Nu sägs det mamma hej vilt här hemma i alla fall. Men han förstår nog inte riktigt än vem den där Mamman är :P

Jag filmade inatt efter jag kom hem från jobbet. Wille är förkyld och hade en liten vakenperiod. På något sätt verkar Mamama, mamma, mabammamababa. Ljuden komma lättare när han är trött och ledsen. Undra varför.

6 kommentarer:

  1. Hej! Jag har en fråga: hur gör man på blogspot.com för att få olika flikar som du fått: "HOME" "Goodiebag" osv.... jag är så oteknisk! Kramkram

    SvaraRadera
  2. vad sött!!!
    /mum

    SvaraRadera
  3. Veronica: Designen är gjort i ett program som heter Artisteer. Alltså kan du inte använda blogspots egna mallprogram utan måste använda dig av externa källor. Ifall du inte själv vill köpa programmet så kan du betala någon annan som har programmet att göra en design med sån meny till dig. Jag vet flera stycken som har programmet, inklusive mig själv :)

    SvaraRadera
  4. aww :) va gulligt!

    svar till veronica: i blogspot/blogger så finns det flikar i design som heter "Gadget´" . där kan du fixa olika saker till din blogg:) där kan man fixa en flik som heter " bloggintresserade" osv.
    testa dig fram så ser du vilken du vill ha på din blogg!
    lycka till!

    SvaraRadera
  5. men gud lilla plutten.. han blir ju bara så stor helt plötsligt.. :) sötnöten..

    SvaraRadera
  6. sofia p (maffianerna)15 maj 2011 kl. 20:34

    Åh Erika, filmen är underbar! Jag blir alldeles tårögd!!! Savannah försöker säga "pappa" - inte mamma, men detta var det tydligaste jag hört! Sen om dom fattar eller inte vad det betyder, det är inte viktigt, men han ljudar ju perfekt gullungen!!! kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar