onsdag 4 maj 2011

Helg av firande

Godmorgon! Idag fick vi sova ut ännu en gång. Jag gav Wille mat kl 01. Sen sov han fram till 09. Detta är ju bara helt fantastiskt. Han har haft på sig samma body båda nätterna, och nu vågar jag inte låta honom sova i något annat! Haha.

Idag är jag lite stressad. Jag har massa att fixa inför helgen. Packa, städa och fixa lite hemlisar. I Helgen åker vi nämligen till Skagen. Jag, Magnus, Wille, Mamma, Pappa, Syrran och Jonathan. Det blir en helg av firande kan man säga. Mamma & Pappa firar 10 årig bröllopsdag. Det är därför vi åker till Skagen. För 10 år sedan rymde vi. Mamma, Pappa, Jag och Syrran, till Danmark. Och där gifte sig mamma och pappa i en kyrka i Skagen. Ingen visste om någonting. Efter 30 år tillsammans bestämde dom sig alltså för att äntligen våga ta steget. Haha. Sedan firar vi även att min syster har fyllt 30, och att hon och Jonathan har förlovat sig och ska gifta sig till sommaren. Vi firar att Jonathan också har fyllt 30, och att jag fyller 25 på Söndag och att Magnus fyller 30 i sommar.

Som ni hör så är det väldigt mycket att fira så hela helgen blir en enda stor fest och det ska bli supermysigt. Vi har hyrt en minibuss så alla ska åka tillsammans ner till göteborg och ta färjan över. Får hoppas att Wille sköter sig i bilen så dom som inte är så barnvana slipper barnskrik i flera timmar =) Men han brukar tycka om att åka bil så det ska nog inte vara några problem. Hoppas också att vår nya bilstol passar. Annars får vi lite problem där också. Men det är bara att vänta och se.

2 kommentarer:

  1. Det ska bli så kul!!!
    /mum

    SvaraRadera
  2. Som mina päron då :D
    De förlovade sej efter 30 år tillsammans, väntar fortfarande på bröllop ;)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar