onsdag 18 maj 2011

GI meny dag 3 och Vad ska man göra?


Godmorgon! Idag är en lugn och skön dag. Magnus är just nu och besiktigar bilen så vi hoppas att den går igenom utan anmärkning annars är vi körda! Magnus är ledig både idag och imorgon. Det är inte ofta vi får 2 dagar så här bredvid varandra. Det blir nästan så man får "vad ska vi göra" hispan och det slutar med att vi bara sitter i soffan och stirrar. :)

Jag skulle så gärna vilja åka till badhuset med Magnus och Wille. Men vi har ju varit förkylda och jag vill inte riskera någonting. Wille har fortfarande lite snor kvar även fast han verkar må bra i övrigt. Det känns ändå onödigt att han ska bli blöt och kall. Jag orkar inte med en öroninflammation till om det skulle kunna komma ut av det hela. Så det får vänta tills nästa gång Magnus är ledig helt enkelt.

Idag avslutas Auktionen!
Inatt avslutades Humortävlingen!
Idag startar en ny Auktion!
Kanske eventuellt en liten tävling också. Om jag hinner.


Det är vad som händer idag.

Har ni några roliga tips på vad man kan göra med en 7-månaders när man är ledig?

2 kommentarer:

  1. Gå en promenad och kolla på fåglar nere vid Oset eller rävgången.
    Gå till en öppen förskola.
    Gå till en lekplats och Gunga.
    Är vädret dåligt så kan ni pyssla lite. Kanske måla Willes händer och trycka dem på papper.. det kanske han gillar det gjorde tove när hon var runt 7 månader.
    ta en lunch på creperiet där kan ju Wille även leka.

    SvaraRadera
  2. Vad är det för ostdip du har till morötterna?
    Och sen är jag nyfiken på vad du har i dina smoothies :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar