söndag 15 maj 2011

BrilliantSmile resultat!

Godmorgon! Ville bara berätta detta för jag blev så glad efter jag borstat tänderna i morse. Ni kommer väl ihåg hur mina tänder såg ut efter jag använt BrilliantSmile i 2 veckor? 

Efter 2 veckor med BrilliantSmile

Jag var supernöjd! Så himla glad för mina tänder har alltid varit gula och på detta kortet anser jag att mina tänder är riktigt vita. Nu har jag använt tandkrämen i 1 vecka till. Jag trodde inte resultatet kunde bli bättre. Men Titta!!
Efter 3 veckor med BrilliantSmile

Jag är så besviken att jag inte tog en före bild hur mina tänder såg ut innan jag ens började. Men nu kan ni ju i alla fall se resultatet efter bara en vecka. Det är ju helt otroligt! Detta är bara av en tandkräm. Ingen dyr tandblekning. Endast tandborstning. Så enkelt och underbart!! 



BrilliantSmile tandkräm som gör dina tänder vitare. Och det funkar!

7 kommentarer:

  1. Häftigt! Det har inte börjat ila i tänderna? En del blekningstandkrämer slipar ju så mycket att det blir jobbigt för tänderna..

    SvaraRadera
  2. Wow! Den verkar funka riktigt bra ju :) den kanske man skulle testa!

    SvaraRadera
  3. Wow.. Den skulle man ha! Har du någon sådan i tävligen?

    SvaraRadera
  4. Vilken skillnad!! Jag har vunnit den tandkrämen och jag hoppas att den ska fungera lika bra för mig :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. wow, den måste jag köpa! :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar