fredag 6 maj 2011

Smeknamnstävling Sötpotatis

Nu startar jag en rolig tävling i samarbete med Sötpotatis. Sötpotatis har jättesöta färdiga tryck, eller så kan man välja ett personligt tryck med valfritt namn att sätta på en T-shirt, Body, Tygväska eller Örngott. Wille har ett eget örngott som vi fått från Sötpotatis. Lite personligt måste man ju göra det i barnrummet för att det ska kännas lite hemtrevligt :) Nu har ni chans att vinna ett eget örngott eller annat plagg med valfritt namn på!




Tävlingsregler
Skriv smeknamnet på ditt barn i en kommentar. Smeknamnet som Sötpotatis anser vara det gulligaste/roligaste/unikaste/tuffaste vinner valfri produkt med vinnarnamnet på. Gå därför även in på Sötpotatis och välj ut vilken produkt du vill vinna av djungeldjur eller Rock My Name. Sen också vilken storlek du vill ha.


Guldstjärna. 
En guldstjärna till dig om tipsar om tävlingen på din blogg eller lägger till min blogg på bloglovin, då missar du heller inte kommande tävlingar :)






Follow I got too much time to kill
Tävlingen avslutas
23/5


Lycka till!!

33 kommentarer:

  1. jag vill vara med=) om jag vann hade jag velat ha en tshirt rock my name i stl 86 med dotterns smeknamn på=))

    min dotters smeknamn är Brumlan.
    det har det varit sen den tiden då vi låg på neonatalavdelningen med henne och min sambo tyckte att hon var "brumlig" haha
    tydligen så påminde hon honom om den arga lilla humlan i kalle anka (hon hade dessutom en randig body på sig) och så "brummade" hon enligt honom och då blev det Brumlan;)
    det är tom så att vi kallar henne det mer än vad vi kallar henne sitt riktiga namn (ofelia)!!

    har länkat på min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/05/sotpotatis23maj.html

    SvaraRadera
  2. Nu vet jag inte om mina barns smeknamn är speciellt söta men Jadies är rätt roligt iaf.

    Arabelle kallas Bella
    Jadie kallas McFattybombom

    vi vill vinna Rock my name, T-shirt stl 92 :D

    Mail: sweetzazza@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Vår dotter Emeline blir ofta kallad Sprattelfot för att hon redan som bebis sprattlat med benen som en besatt när man bär henne :) hehe

    Skulle vilja vinna örngottet med Rock my name :)

    erika.berglin@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar! :)
    VI kallar våran dotter för hannabus, för hon är ett litet busfrö!! :)
    skulle vi vinna skulle jag välja rock my name och ta storlek 110 :)

    Mvh: Linda
    Mail: lindanilsson1990@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. p.s följer redan din blogg :)
    följ gärna min!! :)
    så ja kan komma upp i många personer så jag får ha tävlingar oxå! :)

    SvaraRadera
  6. Jag kallar min dotter Elina för "Fiamia", men jag har inte den blekaste aning om varför. Tycker det är ganska gulligt iallafall :)
    Vi skulle vilja vinna en t-shirt med djungeldjur trycket på i storlek 92. Fast helst ska det ju stå Elina på, eftersom det är vad hon kallar sig själv :)

    Följer dig redan på Bloglovin!

    SvaraRadera
  7. Jag kallar min dotter för mammas solstråle, hon var som en solstråle,men min man kallar henne lilla horungen,tufft.

    Jag skulle välja djungeldjur t-shirt,stl 80.

    har redan följat dig på bloglovin.

    kram
    Lili

    SvaraRadera
  8. min dotter har massa smeknamn, men semlan är nog det som jag använder mest!

    om vi skulle vinna skulle jag vilja ha rock my name... så sött!

    har dej på bloglovin!

    SvaraRadera
  9. gargamel kallar vi vår trea :)
    vinner vi så vill vi gärna ha ett örngott i djungeldjur!

    SvaraRadera
  10. Åh jag vill gärna vinna Rock my name en kortärmad body med Olivias namn i strl 74. Jag kallar henne för Korven. Vet egentligen inte varför, hon ser inte ut som en korv alls, hon bara är världens finaste korv.

    SvaraRadera
  11. "Bubbamajja" kallas våran älskade Alma av hela familjen (allt från oss till mormor, kusiner osv). Det passar verkligen vårat lilla troll:)
    Skulle helst vilja ha Rock my name body i stl 80 om ja vann!

    mvh Tess

    SvaraRadera
  12. Min lilla kallas "Tussisen". :)
    En Rock my name-tischa i storlek 74 hade varit fint!

    SvaraRadera
  13. Vi har faktiskt inte så roliga smeknamn just nu på William.

    Men när vi väntade William hade vi fått reda på att det var en flicka som låg i magen, så vi kallade magen för Julia hela tiden.
    Självklart hänger det ju kvar lite och med ett skratt har min brors fästmö lovat att när William blir lite större så han förstår mer så ska hon börja kalla honom för Julle. ;)
    Hon har även lovat att de kommer att stå det på hans studentplakat om många många år. ;)

    Kramar Madde.
    jansson_madelen@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Juste har dig redan på bloglovin måste ju hålla koll och lätt då att komma in på din goodiebag-tävling. :)

    kram.

    SvaraRadera
  15. Min dotter har sedan hon föddes kallats för Gosefis.
    Ett örngott med djungeldjurtryck vore perfekt.

    SvaraRadera
  16. Vår mittersta dotter snart 12 år kallar vi för Sloffsan eftersom hon när hon var 3 år tillkännagav "När jag blir stor ska jag vara med i Gladiatorerna och heta Sloffsan"

    Därför skulle jag vilja vinna ett örngott i djungeldjur till henne

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  17. Jag har ju länkat också: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/may/valfri-produkt-fran-sotpotatis.html

    SvaraRadera
  18. sofie.brannlund@hotmail.com7 maj 2011 kl. 17:50

    Två killar har jag:
    Hampus=Hampe
    Lucas=Lurken eller Lurre kallas han
    sofie.brannlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag skulle tycka att det vore häftigt med en
    T-shirt till barn i trotsåldern där det står "Trots-chefen bestämmer". Vinner jag så vill jag gärna ha en T-shirt i storleken till en tre åring för jag ska isåfall ge bort den i present.Gillar djungeldjuren bäst.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Mina ungar går under många namn, kära barn har många namn, men de mest frekventa är Rory (efter Rorri Racerbil) på stora tjejen och Lillprins Bus på lillprinsen. Om jag har förmånen att vinna så vill jag ha ett örngott med Rock My Name - de är helt underbara!

    För en guldstjärna har jag både länkat och följer, SÅKLART!

    SvaraRadera
  21. Jag vill vara med, och som många andra barn går vår tjej under en hel del men det jag använder mest är nog "Fröbusen", vet inte varför men jag vränger ofta ord och detta är då från busfrö (tog ett tag innan min sambo undrade va jag sa...=))Om jag vann skulle jag vilja vinna rock my name t-shirt i stl 86.

    Jag har tipsat om tävlingen (http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/05/jag-tavlar-hos-no-one-wants-forever-en.html) och följer dig via bl!

    SvaraRadera
  22. Skriver en till kommentar vet inte om min förra kom med.
    Hallå där!
    Min lilla flicka heter Ingrid men vi kallar henne för Ninni eller så Ninnisen.
    Hoppas att hon vinner en djungel body i storlek 86, så hon kan stoltsera i den på gården.

    Gillar på fb, heter Anette Jonsson där.

    Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera
  23. Vi kallar vår son för skruttbullen :) Han hade väldigt bulliga-gulliga kinder när han var riktigt liten, men mest av allt tycker vi att det låter så gulligt - skruttbulle!

    Vi skulle önska oss ett örngott i Rock my name :)
    millan_89@live.se

    SvaraRadera
  24. Sen vår lille pojk låg i magen har vi kallat honom för lillfisen. Vore jättekul om vi vann och fick äga en Rock my world tröja till honom. =)

    Följer självklart redan din blogg. =)

    /Therese
    thereserunbom@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hejsan!
    Ännu en trevlig tävling! Vad du är uppfinningsrik!

    Jag har ju ett barnbarn, så jag hoppas att det går bra att vara med och tävla ändå?

    Jag har kallat henne för lilla "Ugglan", ända sedan hon föddes. Så har även hennes föräldrar gjort. Molly tittade/tittar stort med sina fina ögon och munnen var formad som ett litet o.
    Hennes morfar kallar henne för "Bao Bei", vilket betyder "Ögonsten". Han kommer från Hong Kong.
    Så om jag skulle ha tur att vinna, så önskas ett örngott, från Rock my name.

    Har delat på FB!
    Kramar
    Pia Li
    agnetapiali@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Hej, jag är gärna med!

    Vår dotter Molly har fått smeknamnet MOllsi från mig och sambon. Det föll sig naturligt när vi bestämde oss för hennes fullständiga namn som är Molly Elise Stina Li. Dessa namn ihop fick bli Mollsi. Ett jättefint smeknamn som passar vår dotter utmärkt!

    ÖLnskar att få vinna en t-shirt i "Rock my name" med dotterns namn på Molly i storlek 86. Blir perfekt när hon börjar förskolan till höst så alla lär sig hennes namn!


    + länkat på bloggen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/may/produkt-fran-sotpotatis-235.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag får nog ändra mitt bidrag för min dotter har helt sonika gått och döpt om sig själv - inget annat godtas! Jag trodde det var en tillfällighet, men hon har hållt fast vid det i flera veckor nu, och presenterar sig också som det. Nämligen sitt namn följt av Tiger.

    Lillebror heter fortfarande Lillprins Bus dag som natt, ända sedan han föddes. Och jag vill fortfarande vinna ett örngott med Rock My Name - de är helt underbara!

    Länkar och följer.
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  28. djungel djur örngott skulle min lille 5 åring vilja vinna.
    han heter kewin men kallas KEWINSKI.
    detta smeknamn fick han ha sin 5 år äldre bror som baby för att han hans pappa är halv polack och då tyckte stor sonen att lillsonen passa att bli kallad så ha ha

    http://osterlenmamman.blogg.se/2011/may/vinn-hos-mitt-nya-liv-23-maj.html

    osterlenmamman@live.se

    SvaraRadera
  29. Vi kallar våran Elsa för "kråkan". Varför vet jag inte riktigt, tycker att det låter så sött och brukar oftast använda det i meningar som "mammas lilla kråka"

    Vill gärna vinna Rock my name med Elsa i storlek 92 :)

    SvaraRadera
  30. Vår minsta son blir för det mesta kallad Knubbsälen för han är så rund och go :)

    http://teskedtavlar.blogspot.com/2011/05/sotpotatisse.html

    Om jag vinner vill jag ha en "rock my name" i storlek 86.

    (jo, han är 9 mån borde ha stlk 74 utifrån hans längd men "knubbsälheten" gör att han måste ha 86 ;)
    Jag nås bäst på teskedsmamman@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Vi kallar våran son Leo för "Amadeo" och våran dotter Heaven för "Heaveken".

    jag skulle gärna vilja en vinna en rock my name med Heaven storlek 98 :)

    SvaraRadera
  32. Min mellanson Emil kunde inte säga sitt namn men han visste att vi har ett sson-namn o sitt mellannamn är Oscar så han svarade i telefon "Oscar Mimmison" för det är ju så mycket enklare än Emil.....?!

    Barn är underbara i sin ologoskhet men nu heter han alltid Mimmison så jag skulle bli väldigt glad om jag vann ett örgott med Mimmison på o om han skulle kunna få pingviner på den för han älskar dem o samlar också på dem men går det inte så blir det bra med djungledjur!

    länkar på min blogg!

    Kramis från pockethexan@live.se

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar