måndag 9 maj 2011

Fotbollsproffs

Keps: HM. Jacka: Lindex. Body: HM. Jeans: Kappahl: Skor: Babyproffsen
Goddag allihop! Idag har jag haft massa jobb har det känts som. Packa upp allt från resan men också fixa med bloggen. Jag hatar Påsk-designen och den ska väck! Jag måste bara ha tid att göra en ny design och det är därför den är kvar och ger mig panik pekanik! Sedan ska jag slipa på födelsedagsöverraskningen som jag lovat. Det är inte klart riktigt än, men det kommer. Sedan är det ju sååå fint väder så jag kan inte bara sitta inne och jobba. Så idag gick jag och Wille ut i solen och spelade lite fotboll. Eller rättare sagt. Wille låg på filten och försökte äta gräs medan jag kastade en boll på honom. Men han verkade tycka det var roligt och några gånger lyckades han till och med putta/kasta tillbaka bollen. Även fast det kanske mest var av misstag. Riktigt cool ser han ut vår grabb i sin Baseball jacka och gubbkeps :) Jag och Mange har ju snackat om att Wille borde bli fotbollsproffs. Det gäller ju att börja forma honom tidigt:)

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild på Wille :)
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Fam- Åh tack så mycket! Vad har hänt med din blogg? Jag kommer inte in på den?

    SvaraRadera
  3. Nämen fybubblan vilken snygging :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar