torsdag 5 maj 2011

BrilliantSmile


Nu har jag testat tandkrämen BrilliantSmile i 2 veckor. Jag är kär! Jag har alltid haft gula tänder eftersom jag har snusat väldigt länge. Men några månader innan jag blev gravid slutade jag snusa och har efter det känt att jag vill ha mina tänder vita igen. Tandblekning kostar ju sjukt mycket pengar och hur mycket jag än borstat och tuggat tuggummi har dom aldrig riktigt blivit vita. Men nu äntligen! Nu var jag ju dum nog att inte ta ett kort innan jag började borsta tänderna med BrilliantSmile. Men jag hade så hemskt gula tänder så jag inte ens ville visa det. Och jag trodde faktiskt inte resultatet skulle bli så bra! Men ni som känner mig vet ju hur mina tänder varit innan. Och titta resultatet!!!

Bilden är på mina snea tänder och helt oredigerad!
För att vara en tandkräm tycker jag att detta resultat är bättre än väntat! Man använder den alltså som en helt vanlig tandkräm. Du behöver inte borsta tänderna med en annan tandkräm efter utan denna ersätter din vanliga tandkräm. Denna tänker jag då aldrig sluta använda! :) Du vet att du kan vinna tandkrämen i Goodiebagen? Du kommer även i framtiden kunna vinna det i en vanlig tävling och även köpa det i en Auktion. Så håll utkik!

Nu har även BrilliantSmile startat sin roliga reklamfilm på femman.
Kika in denna! Haha.

1 kommentar:

  1. Håller också på borsta med denna. I vecka har jag hållt på hittills, skitnöjd!
    Hos mig kan man också vinna 2 tuber.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar