tisdag 17 maj 2011

Hjärtformar från Sofias Hus


För ett tag sedan fick vi hem så fina hjärtformar från Sofias Hus. Då fick vi en bra ursäkt för att göra paj. Jag tog korten och tänkte lägga upp det på bloggen men glömde sedan av det. Men jag vill ju självklart visa hur fint det blev att göra Paj i formen så jag publicerar det idag istället. Sedan passade ju skålen i samma IB Laursen serie som jag vann på en Auktion, så bra att ha vaniljsåsen i. Kändes riktigt lyxigt att äta paj ur sån här fin servis. Även fast det bara var en vanlig Måndag. Det är mellanvarianten av formarna vi har på bilden.
Dessa tre former kostar bara 199 kr hos Sofias Hus

Jag har aldrig varit så intresserad av inredning men det bara kommer och kryper på mig. Jag gillar inte att inreda med stora möbler osv. Men små detaljer. Dekorativ inredning helt enkelt. Det börjar få mina fingrar att klia. Nu kan jag se mig gå och fönstershoppa i inredningsbutiker som jag aldrig gjort tidigare. Jag kör rum för rum nu. Strax ska vi göra om i sovrummet, hallen och Willes barnrum. Detta har jag spanat in från Sofias hus.

Lampett Hjärta 99 kr

Smyckesskrin 249 kr
Gardiner 419 kr
Glas med hjärta 79 kr

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar