tisdag 17 maj 2011

GI meny dag 2 och Morgon



Godmorgon! Som vanligt nu för tiden har natten varit bra. Man blir riktigt bortskämd. Wille har vaknat och ätit en gång under natten och en gång innan jag gick och lade mig. Sedan väckte han mig 8.30 glad som en lärka. Må detta fortsätta!!

Idag mår vi lite bättre både jag och Wille. Jag förstod att jag skulle bli sjuk efter vårruset så som jag tog ut mig. Men jag hade hoppats på att Wille skulle klara sig. Nu är det hans 5 förkylning plus att han har haft dubbelsidig öroninflammation och han är bara 7 månader. Det känns väldigt mycket. Men på BVC säger dom att man kan räkna med ungefär 12 förkylningar under första året, alltså en i månaden. Så jag antar att det inte är någonting att oroa sig över. Men tyvärr vår vi nog skippa att träffa mammamaffian idag. Vill inte smitta någon annan :(

Senare under dagen tänkte jag lägga ut ett litet schema över vilka Tävlingar, Recensioner och Auktioner som kommer att komma i bloggen, så ni har lite koll på vad ni ska se fram emot.

Och glöm för allt i världen inte att buda på Auktionen.
Alla pengar går till cancerfonden.
Auktionen avslutas imorgon!

Gå till Auktionen
Högsta bud just nu: 100 kr.

3 kommentarer:

  1. Får du inte äta nötter? Räknar ju själv kolhydrater och det där brödet som finns på nätet, som bara ger 1,5 kolhydrat/ skiva är en god hjälp.Bakar det själv! Mitt kanske ger ännu färre kolhydrater än det i länken, för vi använder paranötter.
    aiso

    http://ordinationer.wordpress.com/2009/12/02/nytt-lchf-brod-pa-linfro-med-valnotter/

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en god meny för idag :) Och skönt att ni får sova! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Min son fick varenda förkylning och annat man kunde få! Fram till 2 år tyckte jag det ena avlöste det andra!! Men nu peppar peppar har han inte vart sjuk på 2 år! Eller ja, han har haft vattkoppor men det var 5 st och inget kliande eller feber alls!

    En doktor hade sagt till min pappa när jag var liten och JÄMT var sjuk att man ska gå igenom ett visst antal infektioner för att bygga upp imunsystemet... Inte vet jag om det var sant men det verkar stämma på både mig och min son!

    Då kanske det är så för Wille med :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar