fredag 6 maj 2011

Nu reser vi

Hej och godmorgon alla! Tyvärr blev det väldigt stressigt igår så jag hann inte göra ordning finalen i humortävlingen. Så bidragen kommer upp på Måndag för er att rösta på istället. Jag ska nämligen åka bort till Danmark över helgen och kommer inte ha tillgång till dator. Jag ska tidsinställa några inlägg till er så det inte blir helt tomt här på bloggen. Men utöver det så ska jag ha lite bloggpaus. Känns konstigt.

Jag har sett fram emot denna helg jättemycket. Wille har plötsligt börjat sova jättebra vilket vi nog totalt kommer förstöra nu. Inatt sov han sämre än på länge och stackarn bajsar varje kvart så nu har såren i rumpan kommit tillbaka också. Så det är rätt så gnälligt. Ännu fler tänder på G antar vi.

Nu ska vi åka! Vi hörs igen på Söndag. Och då är det min födelsedag. Hela 25 år blir jag. Hurra för mig :)

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar