tisdag 10 maj 2011

Födelsedags överraskning

Jag lovade ju att berätta vad överraskningen skulle vara idag. Jag tänker hålla mitt löfte med 10 minuter till godo. Jag fyllde 25 år igår. Detta tänker jag fira genom att 25 olika personer kommer vinna denna vecka!! Galet! Det kommer alltså bli ett underbart vinst-regn. Jag har uppdaterat Goodiebagen och tagit bort priser som redan blivit valda. Så nu rensar vi ut lite på de priser som legat länge och sedan kommer jag faktiskt tro det eller ej, fylla på den IGEN. Detta tar ju bara aldrig slut. När de 25 vinnarna är dragna kör vi ett sista rejs innan den stora finalen och jag fyller då på bagen med smycken, barnkläder, vuxenkläder och inredning.

Tills dess så vill jag att ni ska hålla ögonen öppna, för nu dras det vinnare HEJ VILT! :) Kanske blir det din tur denna gång? :) Kika in Vinnarsidan och se om du har vunnit.

7 kommentarer:

  1. WOW, kanske har jag turen med mig den här gången.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Är det nu en ska registrera sig för en ny lott?
    För i så fall gör jag det.

    Kram!

    Sofie Lindberg
    soflindberg@gmail.com

    SvaraRadera
  3. ohhh va kul :) å va snällt att du ordnar ett vinst regn, du gör de bra med denna tävling :)
    nu håller ja tummarna att ja får vinna :)

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. yeeey! nu hoppas jag på tok-tur! :D och grattis i efterskott! :D

    SvaraRadera
  5. Sabina Löfgren15 maj 2011 kl. 18:52

    Är gärna med :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar