måndag 16 maj 2011

GI meny dag 1


Godmorgon allihopa! Idag är starten på vår GI månad. Jag kommer lägga ut menyerna här, och är det något speciellt recept ni vill ha av detta så lovar jag att ta kort när vi lagar maten och sedan lägga ut recepten. Så skriv en kommentar om ni någon dag vill ha recept på någon av rätterna. Idag jobbar Magnus hela dagen och jag kände inte för att stå och laga massa mat. Så idag kör vi en lugn start med kycklingsallad som inte kräver så mycket koktid. Det blir lättast så.

Inatt har Wille sovit perfekt!!! Han har inte ätit en enda gång och han väckte oss klockan 9 utav att ligga och jollra lyckligt. Tänk att det kunde bli så här bra. Så otroligt gött!!!

2 kommentarer:

  1. Annika Granberg16 maj 2011 kl. 20:38

    Vi har en jättbra gi bok hemma om ni vill låna?!
    Om ni ska köra hårt ska ni inte ens äta frukt första fasen där ni går ner i vikt för det är massa fruktos i det. ska jag ta med boken imorgon??

    SvaraRadera
  2. Det stod ingenting om det där jag läste. Tusan också. Men vi kör på frukt. Jag fixar fan inte utan frukt! Utan kolhydrater får fan räcka. Haha

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar