söndag 1 maj 2011

Inte som jag tänkt mig

Denna jobbkvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det hände lite saker som gjorde att jag helt tappade koncentrationen och tyvärr gick det ut över hela kvällen. Jag hatar när sånt händer! Men jag hade ändå roligt. Det var skönt att få lite jobbtid. Jag tycker det är sååå roligt. Längtar redan till nästa pass. Det är som en enda fest :)

Imorgon (idag) skulle jag och Magnus gå på Humorgalan, men tyvärr har vår barnvakt fått vattkoppor så vi var tvungna att ställa in. Detta är nackdelen med att inte har en enda släkting i samma stad. Det finns ingen barnvakt när man vill komma iväg lite. Den närmsta barnvakten bor 15 mil bort. Så spontana dejter mellan mig och Magnus sker inte så ofta. Men nu sover ju Wille bättre på nätterna så egentligen behöver vi inte direkt vila upp oss längre. Vi får säkert mysigt hemma också.

Nu ska jag försöka sova. Helt uppe i varv. Men det är en dag imorgon också och Wille vaknar om 4 timmar. Natti Natti!

3 kommentarer:

  1. Nej va tråkigt att det inte blir någon gala :(
    Köp hem lite god mat och mys ordentligt hemma som plåster på såren !! kram

    SvaraRadera
  2. Trist att det inte blev som ni planerat :/ Hoppas ni får en riktigt solig och mysig söndag ändå! Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Vad trist att ni inte kommer iväg!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar