fredag 20 maj 2011

GI meny dag 5 och Nyhet!!


Nu har jag och Wille precis kommit hem från en lång promenad. Underbart väder! Åt lite lax som blivit över och det var lika gott idag. Idag är det Fredag och jag har fortfarande kvar min Unna dag, så jag har köpt choklad. Mums. Tyvärr tillåter inte GI att man vräker i sig Pringles. Det saknar jag mest av allt! :) Men jag kommer väl tycka det är värt det om jag går ner lite i vikt antar jag. Magnus den token har gått ner hur mycket som helst! Han väger mindre nu än han någonsin gjort när vi varit ihop. Han bara tynar bort. Snart får jag sätta han på vanlig diet igen. Jag vill ju ha kvar lite av honom :)

Senare ikväll kommer en ny Gissa lek upp. Sen ska jag även introducera en rolig nyhet i bloggen som jag tror kommer göra er glada :) Så håll utkik!!

3 kommentarer:

  1. Kvalar inte pringles in under Unna-dagen? ;) Du är jätteduktig, jag borde också verkligen ta tag i det där, men jag har 7 unna-dagar i veckan... Förutom nu då när vi provar den där matkassen och jag har haft fasta i 3 dagar, nästan;)

    SvaraRadera
  2. Svara i din telefon!!

    SvaraRadera
  3. Det känns som att det alltid går så mycket lättare för killar :P Spännande med en ny lek! Synd att jag är helt värdelös på att gissa haha! Hoppas ni har en mysig kväll och att du njuter av din choklad! :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar