tisdag 17 maj 2011

Eluttag


Känns skönt att vi har babysäkrat eluttaget i vardagsrummet och hallen, för det är bland det roligaste Wille vet just nu. Helst vill han in med hela munnen och slicka och suga också vilket oroar mig en del. Från att ha en lugn kille som visst rullar från sidan till sidan, kanske lyckas komma till DVD-hyllan och stöka lite, så är Wille nu fullkomligt galen. Han flyger fram över golvet och allt som är i vägen får akta sig! Det ser ut som kriget här hemma, och de fina klädhögarna jag gjort i ordning för att lägga ut annonser på tradera låg snabbt i backen, jord ur blomkrukan över hela matten och vår största fasa, han har hittat modemet som hänger i perfekt lek-höjd. Ja nu går inget säkert här hemma. Dags att babysäkra mer än vardagsrummet kanske :)

2 kommentarer:

  1. SV: Okej, förlåt, då förstår jag! :) Tänkte bara ifall du glömt.

    SvaraRadera
  2. Visst är det bra att kunna säkra uttag och annat. Han verkar vara en underbar kille.
    Ann (som ringde 2 ggr till dig ikväll, fniss).

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar