torsdag 5 maj 2011

Shoppat


Idag har jag varit och shoppat lite inför resan till Danmark i helgen. Behövde lite sommarkläder som passar kände jag. Även fast jag nu kan ha mycket av de plagg jag hade innan graviditeten, så inser jag att jag inte direkt har någonting som jag gillar eller som sitter bra även fast jag får på mig dom. Kroppsformen har liksom ändrats. Så jag köpte ett snyggt linne, korta jeans, svarta tights och ett par rosett skor som var supersköna att gå i. Detta köpte jag i en nyöppnad affär i stan "Newyorker" jättemycket snygga kläder! Sedan gick jag självklart till HM också och köpte lite. Även fast det egentligen blir dyrare i längden att handla där för kvalitén är väl sådär. Så känns det ändå skön att fylla på garderoben lite. Då får man ju fler plagg för pengarna och just nu behöver jag lite variation.

Självklart fick Wille någonting också. En AC/DC keps för att göra pappsen glad :) Även fast vi egentligen borde hålla inne på att shoppa just nu. Lite måste man unna sig själv. Skatten kommer ju tillbaka snart! :)

1 kommentar:

  1. Så, "Newyorker" har kommit till Sverige nu. Var i den butiken och shoppade när jag var i Prag för några veckor sedan. Mycket fint till bra pris! Lär dock få vänta lääänge tills de öppnar nån butik här i norr!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar