söndag 8 maj 2011

Hemma i Örebro

Nu är vi hemma från Danmark och har precis kommit innanför dörren. Jag hoppas ni alla har haft en underbar helg, det har verkligen vi haft! Nu är jag helt slut efter en helg av bra sömn, mysiga familjestunder, underbart väder, god mat, och bara helt enkelt en fantastisk semester. Nu väntar det några dagar av fixande av bloggen och ta bort denna hemska påsk-design, haha. Jag kommer nog få sitta en del med mejl-svarande också, tänk att man kan få så många mejl på en helg. Jag tar tag i det imorgon, för nu ska jag sova! Och TACK för alla gratulationer på min 25-års dag! Jag lovar att jag ska ge någonting tillbaka till er också :P Men vad det blir får ni reda på imorgon! Natti Natti


2 kommentarer:

  1. Hoppas du hade en härlig födelsedag!

    SvaraRadera
  2. Ååhåå grattis så jättemycket i efterskott :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar