onsdag 11 maj 2011

Skattjakt!!

Nu mina kära läsare är det dags för skattjakt!!
Som vanligt måste ni anmäla er till Goodiebagen om ni inte gjort det innan ni deltar!
Ni vet att jag pratade om en födelsedagsöverraskning där 25 personer kommer vinna.
Ni tror väl inte bara att jag tänker låta 25 personer vinna bara sådär?! :)
Det skulle inte vara likt mig.


Nu får ni kämpa lite för vinsterna.
De 25 personerna som först kommer fram till skatten med rätt lösenord.
Och som väljer ett Unikt pris.
Alltså kan du komma in på plats 50 och ändå vinna, bara ditt pris är ett av de 25 första unika priserna. Du kan ju också ha otur och komma in på plats 2 men välja det priset som personen innan valde, och tyvärr bli utan. Det är spelets regler. Och detta gör vi för att öka spänningen lite :)


Så sätt igång och leta efter skatten.
Er första fråga fram till skatten hittar ni
HÄR

UPPDATERING:

Jag hade stavat fel på kändisens efternamn.
Det är fixat nu så nu ska ni kunna ta er fram igen :)
Tävlingen avslutad och vinnarna publiceras snart!

33 kommentarer:

  1. Jag vet inte om jag fattade riktigt? Kan svaret på första frågan, men vart ska jag skriva de? Vad är det för lösenord då till nästa fråga?

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Alltså.. jag är fast på frågan på hardestav.blogspot.com, och jag undrar bara, HUR SKA MAN VETA DET? Är ju ganska svårt att veta, eller har jag fel? Känns lite som att bara dom som känner henne kan veta det. :/

    SvaraRadera
  3. Oj, vad rolig tävling det här var!Så påhittig du är! Men den där svenske skådisen går ej att skriva in och jag som frågat en "datatekniker" om hjälp! hahah!

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte stava!
    aiso

    SvaraRadera
  5. Jo, jag kan nog stava! Lika klok nu hur det var!Jag gillar inte honom!
    aiso

    SvaraRadera
  6. lite hjälp med fråga 2 svar 3 för det finns inget som funkar har prövat alla namn i hennes blogg...är jag knäpp eller???
    sofie.brannlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag har skrivit in rut hundra gånger, men kommer ingen vart. Ska det inte vara rut???

    Hälsningar Susanne

    SvaraRadera
  8. Sofie Lindberg11 maj 2011 kl. 18:19

    Så nu har jag deltagit i tävlingen och var osäker på om jag behövde publicera tävlingen på nytt så jag gjorde det på in facebook; Sofie Charlie Lindberg

    http://www.facebook.com/lindberg.sofie

    / Sofie Lindberg

    SvaraRadera
  9. Hej Susanne. Nej Rut är fel svar. Du får nog kika lite noggrannare.

    SvaraRadera
  10. jag ger upp... har suttit i nästan 5 timmar vid fråga 2! läst igenom din väns blogg, prövat alla namn som står med i bloggen från jan-10, men inget funkar:( ja måste va så oerhört hjärndöd (o "spelberoende") så hoppas du kommer ut med dom rätta svaren när det är över så ja kan tänka :åh men givetvis;)

    SvaraRadera
  11. Ja jag får väl erkänna att det kanske var lite svårt. Men jag ger denna ledtråden. Det var JAG som skrev frågan :P

    SvaraRadera
  12. det hjälper inte med era ledtrådar jag är nog en av dom trögare med jag hittar inte rätt svar på fråga 2. ge en trögis som jag en solklart ledtråd =)

    SvaraRadera
  13. jag har även prövat ditt namn (namn, smeknamn, för-och efternamn, efternamn, bloggnamn och även hardestavs alla namn... e ja bara dum?

    SvaraRadera
  14. fråga 2 var inte så svår ;) inte om man tänker efter

    SvaraRadera
  15. Angående fråga två, ska man då leta i din blogg? kram

    SvaraRadera
  16. Jag förstår inte fråga fem?!?!? Det är ingen fråga??

    SvaraRadera
  17. Jag tyckte inte heller tvåan var svår. Jag testade två namn från hennes blogg - andra fungerade :-)

    kommer vinnarna upp eftersom?

    SvaraRadera
  18. detta var jättekul.. och jag kom i mål...

    SvaraRadera
  19. Carola: Vinnarna kommer upp samtidigt när alla 25 vinnarna har korats. På vinst-inlägget.

    SvaraRadera
  20. Angående tvåan, jag gissade rätt första gången men fick bara fel fel fel och satt också och läste i hela kompisens blogg och var grinig :P När jag sedan testade med min första gissning igen fast i formatet "Annie" istället för "annie" gick det mycket bättre! För visst stod de någon stans att man skulle skriva med bara små bokstäver egentligen..?

    För övrigt, en grymt kul tävling!

    SvaraRadera
  21. Oj, vad kul att min blogg hamnade bland en av länkarna :D

    SvaraRadera
  22. Jag kan inte läsa fråga nr 2 för den är lösenordsskyddad!

    SvaraRadera
  23. Jag ger upp går inte ens skriva i fråga ett den vill inte ta det=(

    SvaraRadera
  24. Jag klurade till och med ut hela skattjakten med stavfel och allt! ;) Hoppas nu bara att jag blir en av de 25 vinnarna! :D

    En rolig tävling Erika. Jag älskar att klura ut saker! :D

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Klart det inte skulle vara rut....:)
    Stirrade mej blind, för man ville ju
    snabbt i mål!!

    En stor eloge till dej och dina otroligt
    roliga, och kluriga tävlingar!

    Hälsningar Susanne LG

    SvaraRadera
  26. Riktigt rolig tävling =)

    SvaraRadera
  27. Fråga två är omöjlig. Man måste känna dig då för att få fram lösenordet. jag har prövat en massa olika varianter! Ledtrådarna hjälper inte ett dugg. Tillhör de tröga då! :-(

    SvaraRadera
  28. Jätteroligt tävling! När jag väl kunde skriva en kommentar. Nu hoppas jag att jag vinner också :D

    SvaraRadera
  29. åh tack gode gud, ja e inte hjärndöd!!! Hade rätt på fråga 2 hela tiden men teknikens under ställde till det men nu e ja i mål:)

    SvaraRadera
  30. Tack för en superrolig skattjakt!

    Älskade den och att man fick kämpa lite för att ta sig fram.

    Hoppas det blir mer av detta längre fram.

    kram

    SvaraRadera
  31. får man tävla 2 ggr?

    SvaraRadera
  32. Det gällde bara att stava fel rätt för att fixa det, tog en massa tid!
    men det gick =)

    SvaraRadera
  33. Hej hopp!
    Jag försökte mej på skattjakten men kommer inte vidare vid fråga 6. Är du säker på att kändisens efternamn är rättstavat eller jag ser fel kändis =/

    *kram*

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar