tisdag 10 maj 2011

Morron

Godmorgon!! Natten har som vanligt nu för tiden varit fantastisk. Wille sover perfekt! Idag har han vaknat 1 gång och ätit men annars sov han 12 timmar. Vad mer kan man önska? :) Nu känns bara allt så sjukt underbart och detta med barn är ju det lättaste som finns! :) Ge mig sömn och jag fixar vad som helst. Nu svävar vi på moln här hemma och dansar i vardagsrummet och skrattar och busar och gör allt sånt där som man ser på film. För ibland får man det. När man är så glad som jag idag.

Jag håller på med en ny/gammal design. Jag saknar mina gamla nappflaskor som ni kanske minns. Så jag försöker återställa den som den var, fast med lite små ändringar. Sedan kommer överraskningen ut senare idag också. Den lär bli spektakulär :) Det är många som undrar över humortävlingen, när man ska få börja rösta. Det kommer också ut idag. Så allt på en och samma gång. Jag lovar att det kommer synas i både inlägg och på startsidan när röstningen startar. Mer info senare alltså. Sedan ska jag även försöka få ut en Auktion också. Oj mycket saker som händer.

Men nu först ska jag och Wille ha lite mystime. Hörs senare.

2 kommentarer:

  1. Ja bloggen har ju förändrats hela morgonen, jag har också saknat bakgrunden - välkommen tillbaka! Men blått var bättre än grönt på alla menyer tyckte jag. Kul med röstning, spektakulär överraskning och auktion, mycket på en gång :)Härligt!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken fin blogg du har. Och söt påg såklart. Men jag har undrat en sak länge nu och orkar inte bläddra igenom alla tusen inlägg nu för att få svar så jag frågar här. Vad har Wille fått i pannan?

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar