torsdag 5 maj 2011

Dålig på att svara

Godmorgon allihopa. Inte lika lång sovmorgon idag, men ändå till kl 8 och det är jag nöjd med! Jag måste också nu passa på att be om ursäkt. Jag skäms så att jag har varit så dålig på att svara på era kommentarer:( Jag lovar att jag ska bli bättre och jag lovar att jag ska svara på så många av era kommentarer jag kan. Jag har haft så himla mycket med Goodiebagen så det tar upp nästan all tid jag har när Wille sover. Och när Wille är vaken vill/kan jag inte sitta vid datorn längre. Därför blir det inte så mycket tid över. Men jag hoppas ni har förståelse för detta. Och att ni litar på att jag lovar att bli bättre. Jag älskar era kommentarer!! och dom gör mig superglad!

Nu ska jag gå och göra det sista inför resan imorgon. Packa och städa och fixa. Jag börjar bli lite stressad nu och undrar som alla andra gånger varför jag ska göra allt i sista minuten. Suck!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker inte du ska behöva svara på precis alla.
    Du gör ju som du själv vill förstås.
    Men jag förstår, och jag hoppas alla andra gör det också. Har man många kommentarer så hinner man helt enkelt inte :)
    Det är ju inte kul om bloggen börjar kännas som en börda :(
    Hellre att du skriver mer (som vanligt) i bloggen än att man alltid ska få svar på sin kommentar.
    Och vad skönt att nätterna har börjat bli bättre. Man känner sig som en mycket bättre mamma (och människa ;) om man får sova på nätterna :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar