torsdag 26 maj 2011

GI meny dag 11 och Swedbank


Godmorgon! Natten har varit mysig. Wille vaknar ca 2 gånger per natt, vilket jag tycker är alldeles lagom. Jag tycker till och med att det kan vara lite mysigt när han vaknar. Jag får smyga in till hans rum, och han är sådär varm, sömnig och gosig. Han håller hårt om mig, och andas djupt och högt. Det är härligt. Jag har till och med smygit upp även fast Magnus gått upp, och satt mig i soffan bredvid spjälsängen i Willes rum medan Magnus gör välling, så tar jag över det mysiga :)

Dagen väntar en långpromenad i det härliga vädret, ska hämta ut ett paket och lite annat. Sen ska jag ringa länsförsäkringar och titta lite med lån och liknande. Jag är irriterad på Swedbank som skulle ringa upp oss angående lånemöte, dom visste att vi var tvugna att lägga bud senast imorgon för att få lägenheten och ändå har dom inte ens hört av sig till oss igen. Där tänker jag då inte låna några pengar. När dom inte ens kan vara vettiga nog att hålla vad dom säger. Det känns otryggt.

Senare ikväll väntar jag paketleverans också, efter klockan 17, så det var väl en konstig tid? Jag hoppas dom kommer direkt vid 17 för efter det ska jag på inredningsparty hemma hos Sofie och jag vill verkligen inte missa det för nu har en fågel viskat i mitt öra att det även är massa fina smycken för en billig peng.

Sen måste jag bara vara lite arg över gårkvällen, jag och Magnus spelade ju poker och det var supermysigt. Men också fruktansvärt frustrerande. Vi spelade 3 turneringar och hamnade 1 plats från prispengar i alla turneringar. Åh så störande. Så då var det sagt. Och nu ska vi aldrig mer spela poker!!!! :) (tills nästa gång vi blir lite spelsugna då förstås) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar