tisdag 5 oktober 2010

Aj aj igen då

Ja då får jag väl uppdatera er igen. Innan 00.00 lovade jag ju att ge rapport. Mina värkar har faktiskt satt fart igen, och denna gången känns de lite värre än de gjorde innan. Det är ju positivt:) Nu är Magnus hemma också, så nu är det lugna luckan här hemma. Iofs så jobbar han ju på sjukhuset så även fast jag skulle behövt åkt in akut så finns han ju redan där framme, det känns tryggt. Skulle det bli akut här hemma, så är han ju ändå sjukvårdsutbildad och skulle kunna förslösa ungen i köket om det vore panik, man kan använda en sån där påsförslutare som pijang till navelsträngen säger Magnus :) Men nu sitter vi i alla fall och klockar värkar, och nu tänker jag hoppa in i duschen. Ifall ifall liksom.


2 kommentarer:

  1. Åh, spännande :D
    Lycka till nu! Oavsett om det blir om en timme eller fem eller imorgon bitti eller imorgon eller i övermorgon eller... Ja, du fattar ;)

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaa....jag hoppas att det sätter igång nu gumman!! Vi håller tummarna för er här uppe i norrland....hoppas vi får se lille busen snart!! Puss och kram Viola m familj

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar