tisdag 5 oktober 2010

Aj aj

Jag lovade att jag inte skulle glömma av att uppdatera er, och det tänker jag självklart hålla. Just nu sitter jag och klockar värkar. Jag känner mig sjukt lugn över att jag faktiskt sitter och just klockar värkar, och jag sitter fortfarande och svarar på mejl och pysslar med bloggen.
Det slog mig precis att det kanske är nu som man ska duscha? Packa det sista till BB-väskan? Äta? Sova? eller sånt. Men det känns som jag väntat på förlossningen så länge, så att jag har fått för mig att den inte kommer komma. Därför tar jag väl inte direkt detta med värkarna på så stort allvar. Det kommer ju ändå inte bli nått.

Men nu vet ni i alla fall hur det ligger till. Jag har ungefär 20 minuter mellan värkarna, som varar mellan 50.sek till 1.15.min. Jag uppdaterar lite senare om det har gett sig. Hör ni inget mer från mig idag är jag kanske på förlossningen, så ni behöver inte ringa och kolla!! Annars kommer jag garanterat uppdatera!! Uppdatering innan klockan 00 kommer!



1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar