torsdag 21 oktober 2010

Promenad till Sjukhuset

Idag var jag och Wille ute med Barnvagnen. Vi bestämde oss för att gå och möta upp Magnus på jobbet. Jag som har världens sämsta lokalsinne kom på att jag glömt av hur man går till sjukhuset på snabbaste sätt, så jag gick vääärldens omväg. Det tog mig 45 minuter att gå dit. Sen hade jag självklart fel på tiden också så jag fick vänta där i 25 minuter. På vägen hem gick Magnus med oss så då gick det mycket snabbare eftersom det var typ halva vägen. Sedan gick vi faktiskt och köpte pizza!! Det var den godaste pizza jag ätit för jag var sjukt hungrig! Kycklingkebabpizza med isbergssallad tomat och gurka på. Mums. Men ska man gå ner bebisvikten får man absolut inte äta sånt där. Fy på mig. Äsch. Jag orkar inte bry mig än. Snart är det jul och då kommer man ändå äta upp sig. Efter jul. Det är då jag börjar. Det är då jag satsar. Då ska jag mäta armar och lår och verkligen kämpa ner mig. Det ser jag faktiskt fram emot. Jag har 5 kilo kvar att gå ner på min graviditetsvikt men sen har jag 7 kilo övervikt enligt mig själv också. Så 12 kilo ska jag allt gå ner innan 2012. Men det tar jag tag i 2011!! :)

Det jag skulle komma fram till var. AJAJAJ. Det var ingen bra promenad. Alldeles för lång och jag överskattade verkligen hur mycket min kropp klarar av. För nu har jag ont i varenda muskel och led :( Nu ska jag sova och kurera mig. Imorgon åker jag till Skövde. Weeee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar