torsdag 28 oktober 2010

Tips Bonniers

Jag och Magnus gick med i Bonniers Barnboksklubb. Vi kunde inte motstå. Det var ett supererbjudande. För 49 kronor fick vi 2 jättefina böcker och den söta mattan nedanför. Den är tjock och mjuk och den har olika ljud i sig om man trycker på olika ställen vilket är fint tycker jag.

Den ena boken har också ljud i sig. Olika ljud som spelas på varje sida. Jättefina saker. Jag blev positivt överraskad faktiskt! Enda man band upp sig på var att man var tvugnen att köpa 2 böcker till fullpris inom 1 år. Barnböcker är ju inte så dyra och det hade vi ändå tänkt göra så det var en bra deal tyckte vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar